FAQ

heeft u een vraag over Inspire HEALTH&care?

De meeste gestelde vragen en antwoorden over Inspire HEALTH&CARE

Voor uw bezoek

De registaties voor Inspire HEALTH&CARE op 9 december 2021  gaan open in juni. Registreren is gratis voor bezoekers uit de zorgsector. 

Stuur een mailtje naar info@health-care.be met daarin uw naam + de code die niet werkt. Ons ticketingteam helpt u met veel plezier verder!

Print uw ticket af en breng het mee naar Inspire HEALTH&CARE. Zorg ervoor dat de barcode/QR-code goed zichtbaar is. Ter plaatse hoeft u niet meer aan te schuiven aan de kassa, u mag meteen doorlopen naar de scanning.

Geen printer thuis? Geen probleem, toon aan de scanning de barcode op uw smartphone of tablet. Zorg er wel voor dat de helderheid van uw scherm voldoende hoog staat.

Na je online aankoop kom je op het bevestigingsscherm terecht met de link naar jouw ticket.

  • Ik heb per ongeluk weggeklikt: je ontvangt ook een bevestigingsmail met jouw ticketlink.
  • Ik heb de bevestigingsmail niet ontvangen: Check of de mail niet in je prullenmand of bij je spam is terechtgekomen.
  • Ook daar niet te vinden? Stuur ons dan een mailtje via info@health-care.be

U ontvangt uw registratiecode via een persoonlijke uitnodiging, via vaktijdschriften of via een exposant.

Ja! Vanwege de coronamaatregelen is iedere bezoeker verplicht om zich te registreren. Na een succesvolle registratie ontvangt u een mail met uw personnlijk ticket. 

Neen. Door de coronamaatregelen is de online registratie van iedere bezoeker verplicht. Elk ticket is persoonlijk en kan niet overgedragen worden. 

Neen. De naam op uw ticket kan niet gewijzigd worden. In verband met de coronamaatregelen vragen we u om steeds correcte contactgegevens na te laten tijdens uw online registratie.

Tijdens uw bezoek

Uw veiligheid is onze hoogste prioriteit. Als organisatie hebben wij de nodige maatregelen genomen om van Flanders Expo een propere en veilige plek te maken waar u kan netwerken, exposanten ontmoet en innovaties ontdekt. Lees hier de coronamaatregelen.

Ja. Het dragen van een mondmasker is verplicht voor zowel bezoekers als exposanten. Breng zeker uw eigen exemplaar mee. Indien u toch uw mondmasker zou vergeten, zijn er maskers verkrijgbaar.

Neen. Vanwege de coronamaatregelen is het enkel mogelijk om vooraf online te registreren. Na een succesvolle registratie ontvangt u uw ticket. 

Ja.  U kunt gratis verbinding maken met het netwerk “Flanders Expo”. 

Ja. Al onze hallen en sanitaire blokken zijn toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Parkeren kan gratis op vertoon van een geldige parkeerkaart en op de voorbehouden plaatsen op parkinge PC of PA4.

Neen. Roken is absoluut verboden. Ook elektronische sigareten zijn verboden. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Na uw bezoek

Op de parking staan parkeerautomaten waar u een ticket kunt kopen. Een parkeerticket kost € 7,5. Bij het verlaten van de parking toont u het ticket als bewijs aan de parkeerwachter. 

Bent u iets verloren en bent u nog aanwezig in Flanders Expo, meld dit dan aan de infobalie. Bent u al thuis? Stuur onze een mailtje op info@health-care.be.

De foto’s verschijnen na de beurs op onze website en op onze facebookpagina. 

Wij behouden onze het trecht om beeldmateriaal dat gemaakt werd door en voor het Inspire HEALTH&CARE team tegebruiken in onze on- en offline communicatie. Wilt u dit liever niet? Spreek dan zeker onze fotografen aan op de beurs. 

Heeft u nog andere vragen? Neem dan zeker contact met ons op!
Scroll naar top